balkong pluggning



just nu är jag väldigt nöjd med mig själv för jag har typ superpluggat i minst en halvtimme, ute på ballkongen! och det blir kallt på kvällarna, det kan jag lova! så tillslut, nu altså tog jag mig in till värmen! men det var inte bara för att det var kallt som jag rusade in utan också för att det kryllade av fjaddermöss.. jag lovar, de är sketasnabba! nu ska jag klämma i mig lite källsfika (jag vet att man blir tjock av det och att det inte är bra, men just nu är jag värd det!) och sen fortsätta plugga! :D

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

du kommer aldrig någonsin kunna bli tjock!



sv: japp, eller det är rätt svårt kan visa någon gång men man ska print screena hela sidan, hehe =)

2009-04-27 @ 22:06:15
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0