laserdoom

Canvas flower SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Dessa två sötnosar (jag vet att de ena bara är vita, men de är såå snygga ändå!) skulle man inte tacka nej till va?!, inte jag iallafall, jag funderar på att köpa båda, för de vita vill jag absolut ha och det andra är svåra att motstå.. men vi får se. det kan ju vara bra att ha två, jag måste bara få mamma att inse det. det första kommer från nelly och det andra från topshop

hellu! jag kom liksom av mig med att skriva på påsklovet, men nu är jag igång igen. idag har det hänt rätt så mycket, imorrse beställde jag ex. två klänningar från ellos, en blå och vit med mönster (som jag ska ha på dansuppvisningen) och en med ett svagt blommigt mönster, som kommer bli perfeckt i sommar(hoppas jag)! jag och elsa fick också våran present av tjejerna idag(TAAACK), och det bar av in till laserdoom, det var skitakul!! jag, och mitt lag vann två ggr (jag skryter inte men det är svårt att inte påpeka det, haha). när vi hoppat av tåget och cycklade hem den sissta biten så krockade jag och emelie, hon gjorde illa sig vääldigt mycket och min cyckel fick sig ett kockt stryk! senare i kväll blir det väl lite gossipgirl och maby lite wipeout (om jag inte kommer på något bättre). puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0