snart ett år äldre(eller en dag)

hejhej! Nu har jag gjort läxan och avnjutit en riktigt härlig (och stark) middag. Som jag glömde skriva förrut var det ett riktigt toppenväder ute idag, stålande sol och klarblå himmel, precis som det ska vara. Jag har redan nu bestämt vad jag ska ha på mig i morrgon, en sommarkänning från gina. Men nu måst jag hoppa in i duchen (man blir svettig på friskis, haha) och sen sova.


Jag satt och kollade igenom gamla bilder och hittade dehär jätte söta bilden från vår klassresa i femman(det var världens bästa klassresa, inte för att jag varit på någon annan, men ändå, haha) . Visst håller ni med om att bilden var supersöt?!  Först ut är Emelie, sen Christine och sisst och minst Vickan, haha ;p.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: tack så mkt :) Lägg gärna till mig ¨på bloglovin, hihi :D



Jag har varit i skolan, sen ska ja träffa en kompis! Själv? :)



Kul att du vill vara med, meddelar senare om du är en av finalisterna! =D

2009-04-03 @ 15:37:36
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0