landet, i sommarvärmen

morning! igår när jag kom hem efter teatern var jag såå himmla trött, jag slåknade direkt! så jag ni får kvällens recention nu istället.. trollkaren från oz var suuuuuper bra!! det finns inte så mycket mer att säga, förutom att alla som bor i närheten av tibble/täby borde pallra sig iväg och se den! det var alltså en väldigt lyckad kväll, med humor!! innan teatern igår så skulle jag ju på simmning men det var ingen, så istället för att bara sitta och vänta en timme så gick jag till täbyc och köppte en träningsoutfit (ett par gråa shorts och ett ljusrosa linne - h&m) som jag blev nöjd med.



som ni kanske ser så är det superväder idag också så nu ska vi åka till landet (två timmar i bilen, jippi) ne, men när vi kommer dit kan vi ju passa på att njuta lite iaf. vi är hemma ikväll igen, så förvänta er inte mig någon gång under dagen.. ;P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysigt att åka ut till landet! Vart ligger det?

2009-04-25 @ 17:37:07
URL: http://belsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0