dagens!!


 ♥jeansleggings - bikbok
♥skor - skopunkten
♥vitt linne - h&m
(syns ej)
♥vit tröja/linne - h&m (från elsa!!)
♥väska - daniel ray
♥regnjacka - intersport
(japp på morgonen ver det inte världens bässta väder!)

idag var det sissta "riktiga" skoldagen för denna termin, det känns lite konstigt.. jag är inte sugen på sommmarlov (jag har inte riktigt fått in sommarkänslan eftersom det var kallt så länge..) om man fick gå två veckot till i skolan och då börja två veckor senare skulle jag lätt göra det, haha! idag när vi kom hem här efter skolan gick vi till christine och det var jättelänge sen sisst så det var verkligen på tiden, hehe! sen var jag tvungen att kila hem för jag skulle på simningen, men när vi kom dit så visade det sig att den började en timme senare så det var bara att åka hem igen. och som tur var hade fridatidningen precis landat i brevlådan så innan vi åkte tillbax och gjorde ett nytt försök fick jag i mig lite vettig läsning, hihi! när jag sen landade här hemma igen slog jag mig ner med lite middag (väldigt good) framför desperados, som är såå himla bra! till efterrätt fick vi annanas och ice cream! och nu sitter jag här..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0