Från vardag till festklädd!


Kolla vad snyggt man kan fixa till den helt vanliga bas outfitten, från att vandra omkring i stan, raka vägen till galan!
Rachel piffar upp ett par helt vanliga jeans och en vit topp till en riktig "fottningsoutfitt", med ett par höga klackar, glittrigkavaj/kofta och den gula clutchen som lyser upp det hela! Riktigt snyggt!

Nu har jag precis smaskat i mig en banan och typ druckit tre glag vatten!! Jag vet inte varför jag är så törstig..! Men efter den mysiga middagen satte jag och mamma oss och åt upp en stoor kärleksmumms!! Sen planterade jag i lite blommor i krukorna och efter det hade jag lovat att leka lite med kussinerna och man blev svettig kan jag lova, vinken, kull, hökens vingar osv..! Haha, efter det gick vi ner och tog ett kvällsdopp (som var nödvändigt) och temperaturen hade sjunkit får 23 till 15 så det var svvinkallt! och nu sitter jag här... =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0