Kjol-feber/gårdagens-dagens!


♥hallonrosa tubkjol - gina tricot,  vitt linne - h&m,  kjol med mönster - made by me (haha, altså jag har gjort den)♥

haha, igår hade jag som sagt lite kjolfeber! det var så varmt ute!! igårkväll när vi kom upp hit hade mormor fixat ihop en riktigt god och mysig middag som åts i trädgården!
senar på kvällen satt vi uppe ett tag och spelade lite passiange innan jag kröp isäng och somnade med ipoden i öronen, (innan jag vaknade nån timme senare och blev sur på mig själv för att jag inte tagit ut den, hehe)!

nu på morgonen var det också suuprefint väder, verkligen! strålande sol och blå himmel, så vi satte upp minipolen men nu skulle det självklart komma ett stort ösregnarmoln (hihi) så nu blir nog polen full på nolltid =D! och inte nog med det.. det haglade alderlessnyss!! kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0