klänning/tunika by h&m...!


okej, denhär klänningen har jag laggt upp förrut men jag tycker verkligen att den är jätte snygg!! och eftersom den är från matthew williamsons kollection så tog den såklart slut på typ tre sekunder, jag provade den i affären men det fanns såklart inte rätt storlek men nu har jag hittat den på en sida på nätet (här) och funderar verkligen på att lägga ett bud på den, vad tycker ni?

aja nu ska jag sätta igång med läxan och på tal om skolan så hade vi ju kemiprov idag och jag tror/hoppas att det gick bra. här kan ni också vara med i en tävling, det finns tre suupersnygga linnen att tävla om och lilla jag är självklart med..! kiss and goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0