LÄGERSKOLAN dag 1!!

här får ni äntligen lite bilder från lägerskolan dag 1 då, ååå vad jag länktar tillbarks!!!!


jag och christine förvänntansulla i bussen påväg mot borghamn!!


e och v posar glatt framför kamran!!


tjejorna på första stoppet, iform av en kisspaus, haha!


emelie och sina äpplen..


fyron/ sovkompissarna!


elina delade ut armband, här är mitt och bästisens!


studiebesök nr 1


vi skulle gå upp på ombergs högsta punkt, och man blev trött, typ 500 m bergsbestigning, haha!


checka utsikten!!


äntligen uppe!!


lilla moi med hela iskala vättern i bakrunden!!


snyggaste bilden underifrån, hehe!! jag, e, e och c!


haha, glassgubben och glassgumman! var inte med när bilden togs men jag var bara tvungen att lägga ut den ändå, hehe!


första middagen klarar man sig ju inte utan ketchup!! jag och pv!

då tog bilderna slut för underbara dag 1 och jag tänkte krypa isäng nu men dag 2 ploppar förmodligen upp imorron!! hold on babies!  puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0