LÄGERSKOLAN dag 3!!

okej nu var det ett tag sen ni fick det förra bliderna från lägerskolan!! så nu tänkte jag bomba er med de sissta bilderna, och det var suuuprerkul på lägerskolan, just as you know!


först fick vi lite guidning runt där vi bodde, vandrarhemmet (som var världensfinaste, haha) igger här nere bakom träden..!


jag och c, det blåste en del den dan så ett smart tips var att sätta på sig det varmaste kläderna..!


lilla emelie


sen komm några hundpoliser och berättade lite.. witch was verryfun!


efter det hade vi arbetsgrupper och jag c oche var såklart med i teatern, och vi stod för lite av lekarna under kvällen..!


sen plockades klänningarna ner och vi började med..


förberedelserna inför den stoora kvällen...


mer förberedelser..


mest förberedelser...


klara!! fyra snygga bal/party tjejer är på g..haha!


jag och v...


och sisst men inte minst den eftertalade middagen!!


till efterrätt blev det god glass, men kvällen var långt ifrån slut efter den..


ja, först var det ju partyt med en massa musik och sen fortsatte alla tjejer ut och det blev lite girlstak only!! kvällen slutade med att alla tjejer satt och grät med täckerna ute vid grillplatsen.. men kvällen kunde ändå inte slutat på ett bättre sätt!! =D

ÅÅÅH, JAG LÄNKTAR TILLBAKA!! =D nu
(eller för ett tag sen för datorn laggade så dethär tog lite tid) har vi, famljen ätit lite kvällsfika..svenska jordgubbar, kalddkaksmuffins och grädde!! suupergått och mysigt! puss

Kommentarer
Postat av: AAGNESB

varför grät ni? =)

2009-06-09 @ 16:23:21
URL: http://aagnesb.blogg.se/
Postat av: K

Ser ut som om ni haft det skitmys! =)

2009-06-09 @ 21:13:16
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0