LÄGERSKOLAN dag 4!!

okej här kommer de sissta bilderna från LÄGERSKOLAN 2009 så passa på och njut, haha!! =)


jag, c och emelie pv tog en sissta bild i rummet!!


våran kära nyckel..!


jag och c rörde vattenet en sissta gång..!


jag och v i en perfeckt pissition, hehe och gissa fotografen..c!!


some more..! vi ar smarta nog att springa av oss lite energi.. så man inte fick överflödigt på bussen..och så blev det ju några bra sista minnen!


fyra glada tjejer på bussen..men jag tror nog alla länktade tillbaka lite redan då..!


innan vårt sista studiebesök satte vi oss ner och smaskede i oss lite lunch


v e c ♥


efter att vi knallat runt i den regniga skogen slog vi oss ner på ett pyttelitet café och myste lite..!


tripp, trapp, trull, haha!


jag v och c som i all världens fart tar fram kamran, hela busslasten sitter redan och väntar, hehe!


på hemvägen stannar vi ochså till på mcdonalds, och jag tror aldrig att de haft så många gäster på än gång iaf! haha


clara och christine


vi hann med att ta endel bilder på bussen kan jag lova, och här är ännu en, hehe!


moi


och en sista bild på mig, c, elsa och pv!! =D

där hade ni världens bässta klassresa i bilder!! lääntar tillbaka!! men nu tänkte jag krypa isäng så ses vi i morgon!! =) puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket..

jag och killen har gjort den..



Allt bra?



Kram

2009-06-09 @ 23:36:05
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0