skansen i bilder!

här kommer lite bilder från min underbara dag..!


världens största påfågel..och färggrannaste!


kolla utsikten..!


hoho, herr uggla? =)


bamsebjörnens unge


en riktig bjässe, (med volym på manen, haha )kan jag lova!!


på land ser sälar ganska klummpiga ut..


..men i vattnet är de värsta akrobarterna!


babbianrumpa kan man säga, haha!


mini timon är såå söt!! typ nyfödd unge, ååå!


ojoj, denhär bamsenkrokodilen försökte attakera pappa, men det gick inte så bra, galset var ju ivägen, tur det!


denhär lillen kunde inte göra mycket skade iaf!


jag mitt inne i djupaste regnskogen, haha!


apes!


jag tror denhär killen är lite sur, eller?


innan vi satte oss i bilen och körde hemmåt smaskade alla i sig en varsin good mjukglass!!

haha, jag har haft en suuperbra dag med familjen! och imorrgon har jag lite sovmorrgon att ta igen för vi har "klassensdag" och vad vi ska göra det får ni veta då! puss

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

oj vilka fina bilder på helt underbara djur

2009-06-08 @ 08:24:11
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Estefany

fina bilder :). kram

2009-06-08 @ 13:12:34
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0