vilken tidning är du?

1. vad är det första du bläddrar fram till i en tidning?
a:
skvallret, såklart!!   b: afichen, jag har såklart täckt hela mitt rum med "afichtapet"!   c: modet, jag förstår inte hu folk kalarar sig utan dom sidorna..!

2. vad tittar du mest på när du sår i affären och ska välja en tidning?
a:
prislappen..!!   b: att man får en present med i tidningen såklart!   c: att den är tjock, minst 150 sidor

3. vilken mening passar bäst in på dig?
a:
jag gillar att springa runt och leka kändis till kläderna..!    b: jag kör på min egen stil.   c: även fast kläderna är rikitigt fula så har jag dem, det är ju mode iaf!

4. vad gör du när du har läst klart en tidning?
a:
slänger den, vad ska jag med den till nu!    b: stoppar undan den i min lilla samling.    c: sparar den tills nästa tidning kommer ut, för ny tiding betyder nya kläder och vad ska jag då med de gammla till..?!

flest A

det är du inte ensam om..!

flest B

denhär tidningen passar dig bäst tjejen..!

fläst C

mode har alltid varit din grej, right?!

haha där hade ni ett litet test, hoppas ni kom fram till nåt, hehe! nu måste jag sätta mig med kemin och sen blir det grey`s! puss

Kommentarer
Postat av: s:en

ojoj lange sen man laste frida :)

2009-06-03 @ 19:53:41
URL: http://ohmydays.blogg.se/
Postat av: CHRJ

hah, hittade du på det själv? =)

2009-06-03 @ 20:03:22
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: CHRJ

hah, sjukt bra ju! men jag vet inte, ville svara på två alternativ på vissa :P men A eller C =) du då?

2009-06-03 @ 20:11:59
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0