snö igen

hello! Imorrse var det strålande sol och jag trodde verkligen det skulle bli vår, men nejnej istället börjar det snöa. Typiskt! Jag har inte gjort så mycket idag (efter att jag kom hem från kyrkan). Men jag har iallafall hunit rensa mina kläder (och äntligen stoppat in dem i garderoben). Jag behöver verkligen påfyllning (jippi)!! :D Mer som har hänt idag är att jag satt upp och sov, i typ två timmar! I bilen kan man ju sitta och sova, men inte hemma i en sackosäck. jag har inte heller gjort någon läxa, vi har prov på onsdag, så jag får råplugga imorron och på tisdag. karmar från mig




Titta på de här två jeansjackorna, tycker ni de ser ut att vara likadana jackor? ,inte jag!! När hon i första bilden har på sig jackan ser den mycket snyggare ut, tycker jag iallafall. Vad tycker ni? :D


Kommentarer
Postat av: c

fin jacka :D

2009-03-23 @ 09:49:05
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo, den är ju snyggare på, men man ser fortfarande att det är samma ;)

SV: Vårjackor hittar du i alla möjliga affärer; H&M, Gina, Monsoon... Bara att kika runt lite så hittar du säkert ngt snyggt :)

2009-03-23 @ 15:32:02
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0