camping i vaxholmen!



dethär var tyvär den ända bilden som följde med hem från den lilla trippen!! jag ser inte ut att vara världensgladaste men det var bara för.. aja, det berättar jag snart. jag har så mycket att skriva men jag får nog dra ner på det lite om ni inte ska sommna innan ni läst klart.. okej, igår när vi kom fram dit där vi skulle samlas satt alla redan i en kanot och väntade, så när vi hoppat i körde vi iväg mot nån öde ö.. det tog en och en halv timme dit, men vi var väldigt sega för ett pensionärsfärbund slog oss med en halvtimme, hehe!! när vi kom dit delades vi upp i två lag, som vi dels sov i och dels tävlade i.. vi sov i tälthus, som såg ut somm iglos och vi hade tydligen hyrt hela ön så på kvällen körde vi lite lekar och gick ett varv runt ön, grillade hamburgare (250 grammare haha) machmellows och mycket mer!! en sak som inte var så kul.. de hade ingen toalett utan ett dass som det inte fans nån lampa i och det kryllade av myrod där, usch!! på morgonen gick vi upp rätt tidigt, åt frukost, körde femkanp som aldrig avslutades grillade korv och åkte ribbåt!! det var sketakul, man fick sätta på sig en stor flytoverall (i storlek XXL, kaändes det som, haha) och sen bar det var ut på havet. motorn hade 250 hätkrafter så då förstår ni nog att det inte gick så långsamt inte!! iiiiii...sen paddlade vi hem igen och pappa kom och hämtade upp mig!! men på hemvägen i kanoten så klagade alla på att alla inte paddlade och att de som gjorde det gjorde fel, altså jag och några till. men de gjorde inget själv heller.. det var typ bara jag och lina som gjorde att vi överhuvudtaget kom fram!! hehe, det var jag som robbinssongirl och på tal om det så ska jag faktiskt så mig ner framför tvn nu och titta på det, och så lite middag till det. kiss and goodbye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0