gårdagens halvtimmes shopping!!



 

här har ni då mina senaste fynd.. som jag kammade hem på en halvtimme!! isn`t it fantastic, hihi! påfågellinnet var bara ett helt vanligt inpulssköp, men det vita shortsen (som redan är innvigda, jag hade de under klänningen på dansrepetionen) hade jag bestämmt mig för innan, eller iaf ett par vita shorts, båda kommer från h&m. fast hjälmen kommer inte från hm utan stadium och den var långt ifrån lika billig, men nödvändig (till cykelturen med skolan på fredag, men mer om det sen!).

nu är grey´s slut, för ett tag sen altså, suuper bra och sorgligt som vanligt! jag ska strax krypa till sängs, för imorron bitti (jag har visserligen somorron, men..) har jag och bästisen tänkt ta en liten joggingtur, så klockan hamnar på sju imorgon också!! love! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0