it´s a sunny day, who´s witing for a holyday.. dagen i bilder!!

hallojsan pojsan på er!! idag har jag haft det jättebra!! jag christine och emelie firade vickan som fyller 14 på onsdag (GRATTIS i förskott)! vi har haft varmt/hett ute typ 30 grader, bästa sällskapet, bara ben och mycket mycket mer, kolla in lite vad vi har hunnit med idag, vett ja..


vickan och e knallar ut från tunnelbanan i stan!! jag och c kom lite tidigare, så att lilla v inte ska vetat var eller med vilka hon ska!! hon har sin bikiniöverdel som ögonbindel, haha!!


jag och c som springer lite i förväg..


v och e på en av gatorna i stan!!


v med sin bikini i närbild, hehe!!


båten som tog oss vidare till VAXHOLM!!


sekundrarna innan bikiniögonbindeln slits av..


sekundrarna efter att den slets av.. ljust?


jag och födelsedagsbarnet!!


fyron ombord på båten..


och biljetterna..


sötnosarna

skål..

mmm.. kall god peppsi

me..


bigga men coola glajjor


smile


efter att vi gått runt i vaxholncity (haha) ett tag slog vi oss ner på nån lite servering och åt lunch, alla körde på hamburgare.. vilken fantasi, haha


alla är superglada att vi hittat en bra badplats..


c och v med mig bakon kamran, hihi


c


v med min bikiniöverdel, jag och e badar och min bikini hade just torkat så jag lånade vs eftersom jag glönt bhn hemma.. c och v är inte lika badsugna


här har ni ett av tusen hopp ner i det kalla vattnet!!


cooling..


födelsedagsbarnet


innan vi tar vårat pickpack och fortsätter till..


justdet, en glassbar.. och det var kö ända ut på gatan, men det var det värt!!


i kön..


vad vore en het dag son denna utan glass.. !


men på hemvägen är alla ändå rätt trötta..


vaxholm!! där vi spenderat våran underbara dag!!

okej jag kom hem för ett tag sen men bilderna tar ju väldigt lång tid och ladda så ni fick dagens dag nu istället, nu ska jag följa med och köpa lite mat men när jag är hemma igen har jag lite mer att berätta.. hold on!! en sak till jag tror inte någon av oss kom hem utab lite extra färg idag!! yess!


kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0