heta sommartipps! hihi


i sommar så kommer (nog) iaf hälften av alla dagar vara sketavarma! och man vet ju inte alltid vad man ska hitta på, men nu kan du alltid följa denhär lilla instruktionen..
1. leta reda på några bra tidningar (förresten några suuper bra tidningar)
2. blanda till något kallt och gott, loka och juice är alltid en favorit (iallfall min!)
3. slå dig ner på din favorit plats (helst ute i solen, så man kan passa på att förbättra brännan lite extra! hihi) och gör det bekämt för dig.. sen kommer du inte ta dig idärifrån på ett tag (det kan jag nästan lova). :)

(haha den gick ni på va, ni behöver kanske ingen beskrivning för detta för jag tror att alla girls har det innbyggt i hjärnan. det här är väl det första man kommer att tänka på när man inte har något att göra! så för min del kommer nog denhär lilla traditionen att vara rätt uttjatad vid sommarens slut..) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0