kjolar från indiska..


här är kjolen jag pratade om igår (skrolla ner två inlägg), och en till! jag hade siktat in mig på den första men jag vet inte den andra är också jätte söt! båda kommer självklart från indiska, det kan man nästan se på dem! men vi får se om någon av dem kommer hänga i garderoben i sommar för jag tror att min bästirs redan har någon i kikaren!

godmorron på er! nu sitter jag innsvept i morronrocken här framför datorn och ska alderless strax kila upp till tvn. idag var jag uppe tidigt.. för att jag täkte att jag skulle hinna med att skriva lite, titta lite tv, göra egen frukost osv.. och det verkar som jag kommer hinna med det mästa, faktiskt!! nu, tv:n. se you! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0