köpglad!! :D

 


haha, det är inte lite jag har köppt inte, eller hur? jag blev faktiskt väldigt nöjd med allt!! och en kjol, tubklänning, mjukiskläder, ballerina, och regnjackan behövde jag också så allt var inte bara impullsköp, som ni ser, haha!! den första tröjan och den röda blusen kommer från kappahl, mjukiskläderna är från stadium, regnjackan inter sport, kjolen lindex, tubklänningen indiska, ballerinorna från scorett, behåarna ringarna glajjrna den rosa klänningen och bikinisarna komr från h&m!! men den lila bikinin tror jag inte att jag ska behålla, jag tycker det är hypersnygg men en kompis har den redan (vickan, jag visste inte det) så det är väl jag som får vika mig.. annars vad tycker ni? ♥ :)

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

sakerna var jättefina! den gråa bhn var supersnygg! :)

2009-05-24 @ 08:48:41
URL: http://partymix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0