korall


korall är ju sommarens stora hitt, så jag tänkte bara visa er hur färgen egentligen ser ut, om ni skulle få för er att klicka hem något! (några innlägg ner skrev jag också om korall, men som visade sig vara helt vanlig turkos! pinsamt, men vi lådsas att ingen läste det, hehe. så för att ni inte ska göra en "cecilia" så tänkte jag bara vara lite snäll). korall är en underbar färg! och jag älskar den!! det kommer förmodligen att hänga en hel del av denhär färgen i min garderob i sommar (om bankkortet tillåter) haha. :)

nu ska jag ta med mig spanska boken upp och slå mig ner framför grey`s. håller er uppdaterade! hejssvejs! :)


Kommentarer
Postat av: mandy - en bild säger mer än tusen ord

älskar den färgen!

2009-05-07 @ 19:54:58
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0