my look right now!



nu har jag varit hemma ett tag efter sången, såhär såg jag ut och det gick super! eller det tror jag iaf! ;p nu ska jag slå mig ner framför mr and mrs smith, som går nu, halv tio på femman. ska bli skönt med en liten myskväll för mig själv! för imorronbitti ska jag upp på simmträning och sen kanske det bär av till landet, men det beror på vädret! det var en sak till, våran dator pajjade så vi lämnade in den på lagning, och nu har allt försvnnit! vi hade inte ens säkerhetskopierat allt på den! jag vill bara gråta, allt är försvunnet, inklusive alla bilder! så ett tipps, bee carefull!  :S

klänning - ellos (ny), slänger upp dagens senare!

Kommentarer
Postat av: C

nej, är alla bilder borta??? från din pappas dator??? :(

2009-05-08 @ 21:53:24
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0