my weekend!! =D

nu ska ni få en liten redovisning av min helg hittills, haha, ta för er!!

i torsdags:
i torsdags var vi ju ute på landet (vi åkte dit onsdg kväll), men det regnade så mycket att jag och mamma tog en tur in till valboköpcentrum (gävle) och shoppade loss, först in på ikea, sen till klädbutikerna (ni får se mina köp soon), förbi mormor och lite till!! ♥

ferdagen: vi var ute på landet hela dan, fixade lite på tomten (trädkojan) och ja det var ju inte det bästa vädret men inget att klaga på (lite dimma bara)! sen bar det av hemmåt!♥

idag, löradg: i morrse hade jag simmträning som vanligt, men idag var det tvåtimmars pass.. vi simmade typ 3500m man känner sin lite nyttig efter iaf, haha! efter det var jag hemma och vilade upp mig lite granna och sen tog jag och mamma fram plånböckerna, och åkte till täbyc för att köpa in lite kläder till lägerskolan, det var jätte mysigt!! när vi kom hem åt vi god middag och nu har vi varit på bio med hela familjen! ♥


haha,jag känner mig jättenöjd, jag!! och bätttre blir den, helgen altså!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0