new hairlook!


haha, ni för gärna säga att jag ser rolig ut, men som tur är kan jag lova att jag inte gick runt såhär hela dan.. men så pass länge att jag började gilla det iaf, hehe! jag ser ju "nästan" ut som ashley olsen (not)! men så tokigt var det inte va? =D japp nu var jag hemma från skolan då, jag är jätte trött och har lite ont i huvdet, men hoppas jag blir bättre för jag tror att det bär av till landet ikväll, but I´am not sure. men jag hoppas! här hade ni ju också en liten smygtitt på dagens, och som ni kanske ser så kladdade jag ocks dit lite smink idag, jag tänkte att mitt nya linne kanske skulle se lite snyggare ut då, haha! nu ska jag fixa dagens, c you soon!

Kommentarer
Postat av: CHRJ

kan du skicka bilderna som vi tog idag? jag kan logga in på msn, tell me when! och jag hoppas inte att du åker till iggön idag, vill du det? ;)

2009-05-20 @ 15:56:00
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0