next i´ll sing..


christine, emelie och jag för typ ett, två år sen. tycker ni att jag ser ut som em morot, för det finns vissa (humm undrar vem) som tycker det, haha. men jag lovar dethär är säkert den bästa bilden på mig genom tiderna! hihi.

hallojsan! nu har vi (här ovan) varit först hos c ett tag, hoppat studsmatta typ och druckit smouti, väldigt vigtigt att tillägga, haha. men nu sitter jag här hemma framför datorn och skriver. jag har just gjort iordning mig för sångkonserten som vi alderless strax ska vara på, ska bli superkul, men jag är lite osäker på texterna så vi får se hur det går.. hoppas bra! ;P

Kommentarer
Postat av: C

en söt morot såklart! :)

2009-05-08 @ 20:18:32
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0