packat och klart vad det, inte, haha!!


(det kommer absolut inte räcka med dessa väskor att packa i, jag ska nog satsa på nån större istället, haha)

hallojsan pojsan! nu har jag varti inne och kollat packlistan till lägerskolan på hemsidan och det är väldigt mycket som jag måste innandla! men det kan bli lite svårt att hinna med för imorgon åket vi troligtvis till landet (eftersom det är långhelg this weekend, yes) och sen får vi se när vi kommer hem. jag tycker senast lördag, jag är ändå väldigt bra om jag hinner med allt detta på två dagar!! eller hur? =D
 
nödvändigt: stövlar, regnjacka, gympaskor, mjukisbyxor, underbar klänning (till "balen" på sissta dagen,haha), ballerinaskor, en kjol!! 

lyxarticklar, hehe: ny pyamas, bikini, tunikan några inlägg ner (jag hittade den i butik och den var inte lika fin, den var jättelång men det blir säker inte så tokigt med nån storlek minndre), massor med nya kläder!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0