Robbinson Girl



hallojsan pojsan!! jag är ledsen att det inte blev något inlägg precis när jag kom hem.. men destomer att berätta nu då!! vi börjar med bilden här ovan, såhär har jag hoppat runt här hemma de senaste timmarna för det har ju varit HYPERHETT UTE!! jag innvigde min nya bikini, som ni kanske ser fast utan att bada den då, haha. och armbandet fick jag av snälla elina på lägerskolan (hon delade ut till alla, de är från turkiet), som ni också får mer av senare. fast vi kanske inte ska säga hoppat runt utan legat still och solat/sovit i solsängen in the garden!! låter inte det härligt?? sen bara det visserligen av in till sängen där jag fortsatte ta igen min sömn, hehe!! och så för ett tag sen vaknade jag av att mamma skrek att jakob var borta så då blev det full fart på mig.. men nu är han hittad, tur det va!!?  om några minuter ploppar det nog upp ett inlägg om mig som robbinson girl!! hold on, kiss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0