sången!!!!!


vittlinne - h&m, shorts - h&m, väska - lundbergs, klänning - KRETA (utomlans), armband - utomlans ♥

såhär såg jag ut idag på sångkonserten!! själv tycker jag att jag så väldigt sommrig ut, men det är ju sommar, suuupervarmt och klarblåhimmel!! det var jättejättejätte kul! jag är på toppenhumör! jag skulle inte tacka nej till att leva om denhär helgen! =D vi (jag, c & e) var med och sjöng 10 låtar av typ 18 st!! iiiii... efter konserten gick jag och mamma till täby c för en liten halvtimmesshopping! och i nästa inlägg får ni se mina fynd!! innan konserten var jag vid väsjöbacken för vi hade som sagt springtävling, och gissa ifall jag kom hem med en silverbokel... rätt, haha! innläggen kommer nog dimpa ner ganska tett efter varandra nu, för jag har sååå mycket att skriva om!! =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0