sommarinspertion by gina



här har ni lite sommarinsperation från gina!! jag tycker tunikan (det fanns en bild där man såg hela men jag hittade den inte) är sketa söt och armbanden blir pricken över iet! om ni går in på c blogg så ser ni hur man tar bilder från gina, väldigt smart, men såklart är min dator väldigt bajsig så det funkar inte!

har just slagit mig ner framför cs dator! nyss bakade vi kärleksmumms! smaskens (såsen blev lite rinnig, men vad spelar det för roll)! ;) nu ska jag nog kila hem och äta lite middag innan friskis. slänger upp dagens senare men tills dess får ni hålla er! (skerv detta inlägg för typ en timme sen, men det funkade inte att publicera, så ni får det nu istället! men som tur är har jag gjort lite små justeringar så att det utspelar sig nu).bye, bye! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0