toppenhumör!!


dessa shoes är väldigt, eller ganska lika ett par skor som jag provade idag på bianco!! jag tycker de är ursnygga, båda altså, nitar och allt!! och det som är suuper med de skorna jag proade var att de hade lite lägre klack, något mamma tycker är toppen, vet inte riktigt om jag håller med men alltid något haha!! det ända problenet är att när man knallar därifrån med skorna i handen blir plånboken en tusenlapp fattigare.. ;P

nu var vi hemma från bion då gissa vilken det blev?.. (med småbrorsorna i farten så..) natt på museet 2, hehe!! så tokig var den ju inte och det var dessutom år sen (jag kommer inte ihåg nån gång) hela familjen var på bio, riktig mysigt faktiskt!! :D nu ska jag packa lite till lägerskolan och sen får ni dagens, the weekends shopping, ett litet tipps/reklam och lite till.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0