färgsprakande!


jag igårkväll som rockar loss framför c:s disco lampa! haha, ta för er bara! just nu sitter jag här vid skrivbordet försöker komma på en massa bortförklaringar till  varför jag inte ska behöva plugga spanska, ex: det är så fint väder ute att jag inte borde sitta inne och plugga, eller att jag borde leka tecknicker och innstalera den nya tv antennen eller... jag kommer inte på något mer just nu. men jag tror inte att jag har något val.. ner och fördjupa dig i spanskan nu cecilia, hehe!! :)

Kommentarer
Postat av: C

du, du vet det där vi pratade om på msn, skriv inget om det i bloggen, det blir rolgiare så :) puss sötis!

2009-05-10 @ 18:55:01
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0