MOI



Heeej sweeties! Ja,ja jag vet att jag skulle börja blogga vid skolstarten.... men det har varit lite hektiskt att komma igång och så, så jag har inte riktit orkat slå mig ner framför datorn. Men nu känner jag att det börjar rycka i fingrarna igen så det kanske kommer poppa upp lite inlägg då och då, haha! Idag har jag och tjejerna varit och bowlat, gissa vem som kom delad 1:a, hihi (tack för en underbar dag tjejer!!). På shoppingfronten är jag iaf i full gång att inhandla alla snygga höstgrejer och nu ska jag slå mig ner med lite skolböcker efter middagen. Puss



Bilden är på mig och min underbara mamma förra julen när vi var på Cuba!!

 


Kommentarer
Postat av: CHRJ

skriv mer! :D

2009-10-05 @ 16:23:05
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0