My day!

Hejhej! Jag slänger upp ett till inlägg nu för jag tänkte berätta lite om min dag.. på morgonen bar det av till praoen på småbarnsskolan (alla barnen är såå söta), senare vi halv tre tiden tog jag och Elsa tåget in till stan för att hälsa på Christine  och Emelie på deras prao, båda på cafe! Sen behövde jag skynda mig hem igen för att hinna till simmträningen och efter den sången, och  nu sent om side ska jag äta lite middag (tiden bara rinner iväg, jag var hemma för två timmar sen, haha), så det är bäst att jag sätter fart nu.. Pusskram. Förresten imorgon ska alla barnen klä ut sig och äta påsklunch så jag antar att jag också borde komma på något kul att ha på mig!


Live color fully


Om det fär någon som är bra eller känner någon som gör fina designer så kan ni gärna få skicka lite tipps till mig, jag skulle verkligen behöva en ny. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0