badmode från nelly

Superstar Bottom SEK 749, Vitamin A - NELLY.COMGypsy Heart Set SEK 1198, L Space - NELLY.COM Pin Up Bandeau Jeans Set SEK 1548, Vitamin A - NELLY.COM
Nu är det dags att börja fundera på en snygg sommarbikini, ellerhur? här har jag hittat några från nelly. jag tror jag tycker bäst om den, hummm, jag vet inte riktigt, men egentligen så spelar det ingen roll för mig, för jag skulle ändå aldrig köpa en bikini över tusenlappen. och det är precis vad de här kostar, över tusenlappen!! så jag får väl fortsätta leta då.

efter skolan idag var jag ledig. så jag och christine passade på att slå oss ner framför tv:n (jag vet att det var jätte fint väder idag, men jag var alderless för trött för att var ute) och se lite OC. det är verkligen den bästa serien någonsin!!! nu ska jag börja på sissta avsnittet i sissta boxen, buhuhu.. varför kude de inte ha gjort en box fem också. jag och mamma skulle ha åkt och shoppat en vårjack till mig (jag är verkligen i behov av en ny, jag har haft min jacka hela vintern!!), men klockan tickade lite för fort och nu är det ju försent. ni kanske får dagens outefit lite senare, men bara kanske. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0