Jennifer Lopez

       

Det är skönt att se att alla kändisar inte drar på sig mjukisarna så fort de får chansen.. (skönt att någon bryter trenden, om man nu kan kalla det trend?!) Som vi alla vet älskar Jen mode, så det var kanske inte världens suprise att hon valde en riktigt cool rese-outfit (påväg till japan)! Vad tycks?? jag tycker att hon passar sketa bra i det!

Här är pistmaskinerna i full gång! (man tckar, det blir nog en riktigt fin dag imorron ändå, hoppas bara vädret håller i sig! som det nog inte kommer, men man kan ju hoppas att vädergubbarna har fel.) Nu får vi se vad som händer härnäst, antingen kryper jag till kojs eller så blir det någon romantisk komedi uppkrupen i soffan. vi får se.. puss på er mina sötisar!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: hihi, taack! allt är bra med mig. försöker njuta av lovet till fullo. själv ? :)<3

2009-04-07 @ 23:00:39
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

Hej! Har min första tävling hos mig och undrar om du skulle vilja delta? :)

Superfina priser att vinna :)



Jennifer Lopez's hårfärg är så vacker!

2009-04-07 @ 23:29:56
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0