top shop


Här har kan ni få en lite smygtitt om vad som kommer att finnas i butiken, Top Shop (som just öppnat i USA!).  Kate Moss har självklart bara på sig kläder från sin egen kollektion så att alla kan få en smygtitt av vad som kommer finnas i butiken när dörrarna slås upp! Är ex inte klänningen underbart söt?!

Ikväll blev det en myskväll framför tv:n. Jag har just klämmt i mig tre pankakor och ska aldeles strax hjälpa mormor att bädda. Egentligen skulle jag följt med morfar och jakob ut med Alice (mina kusiners hund), men jag tror det får vännta tills imorron. puss :)

Kommentarer
Postat av: M A L I N

gillade klänningen skarpt :D

2009-04-05 @ 22:09:59
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0