dress



Hittade denhär sockersöta klänningen på www.forever21.com! Är den inte underbar?!! Den köps för 24.80 dollar, och sen är den din! Den skulle bli perfeckt i sommar, både till vardags och fint! Måste bara försöka klura ut ett sätt att övertala mamma på...

Godmorrgon på er! Japp jag vaknade för ungifär två timmar sen. Eller inte riktigt, kl åtta i morrse väckte pappa mig för att jag skulle på simmträning, men så envis som jag e så blev det inte så, istället tog jag en låång, kall morronpromenad (sen somnade jag om)! Idag skulle jag och mamma egentligen in till stan och shoppa men vi får se hur det blir med det, för både hon och pappa är nog lite sura på mig(för dethär med simmningen). Så tills de blivit på lite bättre humör så tar jag på mig min bikini och går ut och solar (hehe, eller jag skippar iallafall jackan)! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0