09 första dopp

Nu har vi precis trillat in innanför dörren här hemma. och man kan inte säga att jag inte är trött! fast egentligen så har jag inte gjort så mycket idag (förutom att läsa) men det är rätt så jobbigt att dela baksätet med två brorsor ibland. nu har jag iaf läst ut boken av Martina Haag, den var riktigt bra, men man trodde verkligen inte att den skulle sluta som den gjorde. här har ni min dag..


vi trodde det skulle var kallt på landet typ 5 grader, men det var 21!! det är varmare än vad det brukar var på sommaren! så när jag gått runt och svettats ett tag bytte jag till detta..


.. och slog mig ner med boken i solen. men för att riktigt ta vara på dan så bestämde
 jag mig tillslut för att ta..


 
..  årets första dopp i havet, i det vaaarma vattnet! ne, jag skojja det var iskallt, det låg till och med kvar is innerst i viken! så därför doppade jag inte inte huvudet (för jag hade ju inga planer på att ta ambulansen in till sjukhuset)! 

nu ska jag nog tappa upp ett varmt bad, göra det lite mysigt i badrummet och krypa ner i det med en bra tidning! :D 

Kommentarer
Postat av: Emelie

härliga bilder babe! är det din tubkjol? ;)

2009-04-26 @ 08:23:49
URL: http://partymix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0