Hilary + Gossip =Sant!


Ja, ihöst när Gossipgirl intar kanal 5 igen kommer Hilary Duff att vara med i serien!! Hon kommer spela en Hollywoodstjärna (hihi, det var väl passande) som börjar på samma universitet som några av tjejerna och hon försöker smälta in i mängden liksom, men vi får se hur det går..! =) I´m exited! Vad tycker ni om det? 

Nu på morgonen blev det inte så mycket som ett inlägg men nu kommer det! När jag vaknade idag lät det som det ösregnade ute, men det var visst fel för det ät strålande sol, men det blåser..så snart kanske jag ska bege mig ner till strande och badai vågorna!! Det är suuperkul, jag lovar! Antingen ska det vara höga vågor eller speggelblankt, det är roligast då! Annars nu på förmiddagen har jag suttit en del framför datorn och försökt fixa med internett som inte funkar, haha så nu sitter jag uppe på ett lite lägre tak här med ett glag juice och skriver! En sak till jag ska göra idag är att klättra upp i filips koja och sitta där och läsa! =) Men först har jag fått lite insperation till ett till inlägg så det ploppar nog upp snart! pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska iväg o jobba nu :)

2009-07-03 @ 15:24:31
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe ska iväg snart :)



haha aa jag vet

2009-07-03 @ 15:44:53
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0