Hollywoodsvall!


Lägg undan era plattänger och ta fram locktängerna tjejer för det är sommar och lockar är hett igen. Fixa den avslappnade beach-looken som Blake Liverly och Whitney Port eller de mer glammiga lockarna som Eva Longoria, Beyonce, Victoria Silvstedt och Jessica Simpson. =)

Okej, här kommer då lite till uppdatering! Jag tycker verkligen detär snyggt med lockar nu! Vad tycker ni? Men igår när pappa kom hit hade han hämtat min bok som jag stod ikö på i bibloteket, Twilight! Så så fort jag har läst ut denhär boken som jag påbörjade igår ska jag stoppa näsan i den! =) Och lite till han hade med sig var en ny vattenskida, vattenskidsflytväst, kneeboard, och en ny lina!! =) så nu får vi se till att hänga efter båten hela sommaren! Vi håller ochså på att bygga en brygga nere vi stranden, och så kanske vi ska fixa satt det blir sandstrand och inte sten/sandstran!! pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv , vasd bra då :) jo då !

2009-07-03 @ 18:24:38
URL: http://theresekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0