Jackie O-modellen!


hejsan, hejsan! sen jag sisst hörde av mig har jag fått lite mat i magen och till efterätt vart det biggaråer, eller körsbär (jag vet inte riktigt skilnaden på dem, hihi), men goda var de iaf!! sen så har jag tagit mig ett långt och skönt dopp och nu har jag precis svarat på era underbara kommentarer (det är bra fortsätt så, att kommentera altså!).snart knallar jag och braorsan nog iväg till affären och fixar lite åt mormor och sen slår jag mig ner med de sissta sidorna i boken i gräset!

och om ni först tittar på kändisarna ovan så ser ni att de alla bär samma klänning, en jackie O-modell altså! eller ja den kallas så för att det var en känd skådespelerska som var känd för att vara väldigt moderiktig och hon bar ofta dessa klänningar så nu kallas de som hon gjorde, haha där fick ni lite fackta att ta in också! men saken var den att jag tänkte fråga er: vem tycker ni bär upp klänningen bäst, Tyra Banks, Blake Lively eller Jenny McCarthy? och vilken färg var stråt vassare? en sak till, ser ni att alla kör lite på "benen i kors" stilen, hehe! kanske nåt som förljer i spåren..? 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

är med en kompis idag! du? jag tycker Blake Lively klär sig bäst i klänningen :)

2009-06-26 @ 15:09:02
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0