Tjoheeej på er!!

Herre jiises vad hett det är ute! först nu på morgonen satte jag på mig bikini och drog på en solklänning över (som dessutom är för kort!) men den åkte av lite fort som den var på!! det här kommer säker vara varmaste dagen på hela året!!!! iiiii.... ;p! annars nu på morgonkvisten (hehe det är kanske inte morgon ute längre men, it feels like it!) har jag legat ute i gräset och läst, hjälpt mormor med tvätten, kletat ihop ungpankakssmeten (till lunch) och lite till! men nu kommer det lite bilder från igår kväll!! jag var jätte glad, don´t kno whay.. men jag var riktigt jätte super hyper glad så då gick jag ut på gräsmattan och hoppade runt tills jag typ tappade andan! Hehe, ne men här kommer lite bilder!


A nice shout! =) hehe ne men lite fin var den väl?


the beautiful sunsett!


sen försökte jag lägga ner min energi på att fixa en bra bild med schalen i luften!


en till, hehe!


och tillslut fastnade den i trädet!


på kvällen när jag satt djup försjunken i min bok (systrar i jeans, del 3) var dethär en av favoritplatserna, hehe fast med en dyna på! =)


sen ställde jag mig mitt på gräsmattan och lät kameran hänga med i svängarna.. och såkär blir bilderna då, hihi!

Så igår så hjälpte jag till lite här och var, ex var i och vattnade massa blommor i några av mormors alla hus! så det blev inte såå mycket läsa bok trots allt.. Nu ropar mormor att det är var så god.. så vi hörs! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0