sent

hejhej!Nu ska jag precis gå och lägga mig. Till middag åt vi potatisgratengoch kyckling. Det var jätte gått! Nu har jag också läst ut min bok "en oväntat semester". Den var bra, men llite seg i mitten. Jag skulle egentligen skrivit en recension till imorron, men jag årkar inte göra det nu. Jag missade inte heller gossipgirl, som de senaste gångerna hehe. Det var jätte bra!!!! Så i fortsättningen kommer jag alltid vara fullbokad mellan sju och åtta på söndagarna. 
 


Förresten så var det kvinnoagen idag, eller igår :D hoppas ni firade ordentligt!! Nu måste jag verkligen såva, det är en dag imorrgon också. godnatt

Kommentarer
Postat av: c

var gärna med och gissa vilken väska du tror är billigast/dyrast i min blogg! :)

2009-03-09 @ 16:18:06
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0