hurtful

hello! Nu är jag på jätte bra humör!! :D Jag har just kommit innanför dörren här hemma. Jag, Vickan och Emelie firade Christine med att se bio i täbyc. Vi så "Kenny Begins", det var inte världens bästa film men man skrattade iallafall! Sen åt vi pizza och jag blev proppmätt!! och då menar jag verkligen proppmätt, haha :D Nu måste jag göra soläxan och sen vet jag inte, jag kommer inte kunna sova iallafall, jag har hur mycket energi som helst. Jag skulle kunna springa hela maraton typ två gånger! haha, kanske inte, men det känns så.


Lysna här!! Världens bästa låt!! Jag vet inte vad något annat en repit betyder (okej detdär lät lite konstigt, men ven bryr sig, vänta tills ni hört den så förstår ni!) :D :D. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0