pw`s garderob

Nu har jag kommit in innanför dörren här hemma. Det blev skidor idag och jag är helt slut!! Jag var singel på träningen idag så jag åkte ungifär lika mycket som jag brukar på 20 träningar :P.

stor garderob eller vad?!


Lylloss Pernilla Whalgren, hon borde verkligen sjänka sin garderob till "välgörenhet" (mig, med andra ord) :p
Tänk om man hade en sånhär garderob hemma! Det skulle absolut vara mitt favoritrum :Dhaha. men jag har inga kläder att fylla den med än, så jag får väll vänta ett tag till.

Nu ska jag hämta en stor kopp varmt vatten med honung (för jag har riktigt ont i halsen och hostar typ hela tiden, jag har hört att det ska hjälpa) och sen göra so läxan, innan jag kyper till sängs. puss

Kommentarer
Postat av: c

den där tjejen kunde fixa designen och allt så hon ´lägger upp den snart :D

2009-03-19 @ 22:25:23
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: c

gud vad bra din design blev! :D

2009-03-20 @ 17:37:45
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0