dagens!!



tunika - bik bok, leggings - h&m, skor - eurosko, jeansjacka - åhlens♥

hallojsan på er! förlåt att det blev lite glest med uppdatering nu ikväll, men när jag trillade in här hemma efter danspasset så slog jag mig ner framför desperate, och sen dess har jag suttit som fastklistrad framför tvn (och halvsovt emellanåt, haha)! men när jag var i täbyc så han jag trots allt att uträtta några ärenden, som ni får ta del av imorron, och på tal om imorron så är kvällen väldigt fullbokad då, men mer om det sen för nu måste jag få sova!! love!

Kommentarer
Postat av: Hannah & Martina

Glöm inte rösta på oss till månadensblogg :D

Det kan du göra här: http://jantra.blogg.se/2009/may/manadens-blogg-2.html#comment

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0