lägerskola om en vecka!!


hittade denhär jätte söta tunikan/strand klänningen i matthew williamsons collection! åå vad jag vill ha den!! håller ni inte med? man kan ha den både på stranden och till finare, med ett par vita shorts och rätt accessoarer blir den suuper!!

om en vecka precis är vi på lägerskola!! det ska bli hyper kul! och jag måste ju börja tänka på vad jag ska ha med mig också.. jag behöver nog inhandla en del när jag tänker efter!! tunikan ovan vorde inte helt fel, haha! nu har jag duchat, smörjt in mig med en massa krämer och finputtsat naglarna lite,hehe, jag har tillochmed satt på mig kläderna igen så att ni ska kunna få dagens, så den ploppar upp alderless strax, hold on! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0