superroliga cyckelturen i bilder!!


här har ni några fler en mig som är "fottingglada"!


tjejorna som sitter och proppar (nee) i sig mat, haha...


vissa kör på storfångst,suchi i vildmarken vem har så livlig fantasi, hihi..


jag nöjer mig med en bauette, från gateau!


lite dålig bild, men om ni tittar noga ser ni nog alla (35) cyklarna!

Det här har varit en supperdaaaag! soligt och jättevarmt ute, precis som det ska vara! men det kan inte ha varit så roligt att möta oss.. typ 35 cyklar att köra förbi, haha! vi har också varit nyttiga på samma gång, för vi cyklade ju och gissa hur lånt.. TVÅ MIL!! vi hade jätte mysig när vi slog oss ner i grästet i solen och smaskade i oss våran matsäck (förutom alla myror, haha, men vi överlevde). vår favoritlåt idag var.. BANANER I PYAMAS, DE KOMMER TVÅ OCH TVÅ. BANANER I PYAMAS... HAHA osv, så ni förstår nog att vi hade väldigt kul!! så nu tänker jag fortsätta med det och gå ut och hoppa av mig lite energi.. men inte allt för mycket för ikväll kan jag behöva ha kvar lite... iiiiiii!! men mer om det när jag är tillbaka! =D


Kommentarer
Postat av: C

haha, ska du inte berätta om din "jag-var-nära-på-att-dö-känsla"? :P

2009-05-15 @ 14:57:19
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0