friskis!

hellu! är nu hemma efter ännu ett roligt och jobbigt friskispass! jag tog i som en gris (och om min kommpis hade varit närvarand vid detta tillfälle, hade hon sagt: du menar altså som vanligt, eller något sånt) haha, verry funny! här har ni some pictures..




innan träningen, hur mycket energi som helst som snart kommer spruta ut, haha...


.. ja, den verkar ju inte ha försvunnit nu heller, men alla verkar vara i destomer behov av vatten nu.. 


nu har vi kämmpat bra! go girls!! haha, och ni/vi har lite färg på kinderna iallfall!  

nu ska jag fixa nyheten (soläxan) och sen får ni dagens! love ;D

Kommentarer
Postat av: C

usch, jag är helt röd!

2009-05-07 @ 21:39:10
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0