1:a April

Som ni säkert vet är det första april idag och det betyder tre saker.. 1. Jag behövde säja hejdå till alla söta barn på småbarnsskolan (för nu har vi påsklov!!), 2. Det är bara två dagar kvar till min födelsedag! 3. Apirl skämten. Har ni lurat någon idag? Jag försökte mig iaf på ett "skämt", jag tror det lyckades (första gången, haha). För bara några timmar sen åt vi en jättegod middag med kyckling, vitlöksbröd, pomfritt och sallad och efter det tog jag, mamma och Jakob en liten promenad! Så jag har haft en lyckad kväll och imorrgon får jag dessutom sova ut! PussKram 


Snart ska jag hit upp igen!!!


Kommentarer
Postat av: Clara

Jo, jag kan göra en design! Men nu har vi inte någon dator med photoshop på...så jag kan inte fixa någon design nu (om du inte vill ha den gjord i paint, haha) ;)

2010-04-02 @ 10:50:00
URL: http://aralcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0